2009/07/21

1/2 faza uderzeniowa dzień drugi

Rachunek sumienia:
śniadanie: owsianka, 2 plasterki wędliny
II śniadanie: jogurt
lunch: jogurt, 3 plasterki wędliny
obiad: racuchy proteinowe z serkiem wymieszanym ze sŁodzikem
kolacja: pierś z kurczaka z twarogiem
kawa z mlekiem, herbata, cola zero i woda, woda, woda

PRZEPISY:
RACUCHY (P+W)(przepis marzeny123)
2 jajka
1 łyż.mąki kukurydzianej[duża]
4 łyż.mleka
odrobina wanili
pół łyż.proszku do pieczenia
twarożek
słodzik w pudrze
WYKONANIE
oddzielić żółtka od białek.białka ubić na sztywno.dodać do nich żółtka,mąke,mleko,wanilie i proszek i delikatnie wymieszać łyżką.nakładać na rozgrzaną patelnie wysmarowaną odrobiną oleju po łyżce w formia placuszków.nakryć i smażyć na wolnym ogniu. podawać z twarożkiem wymieszanym ze słodzikiem i ewentualnie łyżką jogurtu
Smakowało mi tak mniej więcej, można powiedzieć że racuchy wyszły na słono, a ja przyzwyczajona do słodkich potraw tego typu jestem, może z czasem się zmieni.
PIERŚ Z KURCZAKA Z TWAROGIEM (P) (przepis nataliplo)
pierś z kurczaka
chudy twaróg
cebula
czosnek
zioła (prowansalskie i inne jakieś, kto co lubi)
WYKONANIE
zrobić twarogowy farsz - mieszam różne składniki z twarogiem, np te co podałam wyżej, można tez zrobić np twarożek czosnkowy, obojętnie, byleby smakowało i spełniło zasady Dukana (lubię tez z fetą light), można do farszu dodać surowe jajko
pierś rozkraja się tak (właściwie robi dziurę) żeby ją nafaszerować, zawija się w folie aluminiową i do piekarnika na pół godzinki
To mi nie za bardzo posmakowało, ogólnie mdłe było, jedząc to zatęskniłam za kotletem schabowym :( Ale trzymam się, co do wagi to nie wiem ile ważę, dowiem się jutro jak przesyłka wagowa przyjdzie. Głodna nie jestem, jakoś te białka i woda skutecznie zapełniają mój żołądek i jem na siłę. Nadal nie kupiłam serka homogenizowanego 0%, znalazłam taki na 4,5% ale jest waniliowy więc pewnie węglowodanów ma hohoho :-/

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi