2009/08/01

2/8 faza proteinowa, dzień 3 p

Waga dziś uśmiechnęła się spadkiem 300g i widnieje na niej równe: 62kg.
A dziś:
Śniadanie: owsianka
II śniadanie: jogurt
Obiad: filet z kurczaka w jajku podsmażony na teflonie
Przekąska: Sernik Dukanowski (przepis autorstwa Iksusi)
SERNIK DUKANOWSKI (wersja Ikusi) (P)
Ja sernik robię tak: ser chudy 250g, 3 jajka, proszek do pieczenia, jogurt naturalny mały, 2 łyżki mąki kukurydzianej, aromat, 3 łyżki słodziku miksuję na masę. Do tego robię ciasto z 2 łyżek mąki kukurydzianej, 2 łyżek otrębów owsianych,łyżeczki kakao i jednego jajka oraz łyżki jogurtu i slodziku- wyrabiam i wyklejam nim foremkę, wcześniej wyłożoną pergaminem. Wlewam na tą kakaową "podłogę" serową masę, wkładam na 50 minut do pieca, na 180stopni. Wychodzi zawsze.
Mój wyszedł ale ja mam dziki piekarniki i trzymałam go dłużej, bo byłby surowy.
Kolacja: tradycyjnie tuńczyk, jajko i ogórek

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi