2009/07/20

3...2...1...start :)

Zaczynam dietę proteinową Dukana. Zamierzam schudnąć do 55 kilogramów, jak suwaczek na dole głosi, ale to wersja optymistyczna, zobaczymy jak to będzie szło, Dukan w teście twierdzi że najlepiej mi będzie jak schudnę 9 kg i zejdzie mi z tym do 23 września, a potem do 19 grudnia faza trzecia. Byłoby pięknie ;) O fazach, diecie napiszę w późniejszych notkach, dziś jeszcze przeglądam książkę Dukana, przepisy na forach i robię listę zakupów (ja właściwie nawet własnej wagi nie mam), które za chwilkę pewnie polecę zrobić (póki co problemem jest brak mąki kukurydzianej i serka homogenizowanego 0% w osiedlowych sklepach i muszę udać się do któregoś marketu :-|).

śniadanie: owsianka i połowa serka białego chudego
II śniadanie: jogurt naturalny bez cukru
obiad: pierś z kurczaka z bazylią na parze plus druga połowa serka białego z łyżką jogurtu i szczypiorkiem
kolacja: sałatka z tuńczyka w sosie własnym, 2 jajek i ogórka kiszonego
w międzyczasie kawa z mlekiem (0,5%), herbatka, trochę coca coli zero i dużo wody

Najlepsze w tej diecie to fakt że głodna nie chodzę! Nie mogę wyjść ze zdumienia... Zobaczymy po I fazie (5 dni u mnie) na ile skuteczne to jest ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi