2009/09/19

2/57 faza proteinowa, dzień 2 p

Waga: 57,8 (delikatnie 100gram w górę)

Śniadanie: owsianka, actimell lekki
II śniadanie: placuszki z serka wiejskiego
Placuszki z serka wiejskiego Pani Serwusowej
składniki
2 kopiaste łyżki serka wiejskiego
1 jajko
3 kopiaste łyżki mąki kukurydzianej
słodzik do smaku
kilka kropli aromatu waniliowego
Jajko roztrzepać widelcem wymieszać z resztą składników (miałam wrażenie że ciasto jest za gęste, a dałam 2 i pół łyżki mąki kukurydzianej), smażyć na patelni teflonowej, wyszły mi 4 placuszki Pycha ;)
Uwaga! jeśli masz zastoje i nie chudniesz nie jedz tej potrawy, mąka kukurydziana jest produktem tolerowanym, czyli z umiarem i nie za dużo ;) Nie jest dozwolona w fazie uderzeniowej!
Przekąska: Ogonek (chyba polędwiczka to jest) z fileta z kurczaka w jajku
Obiad: Jajecznica na wędlinie i ostrej papryce
Kolacja: Jogobella light

do picia: woda, kawa z mlekiem, cola light

Posprzątałam tu dziś trochę, dodałam trochę wodotrysków i sznureczków, nowicjuszom na protalu polecam zerknąć na teorię diety, wszystkim do Maszkuleczki i Ketozy po odpowiedzi na niekończące się pytania, przepisy na dietę proteinową z różnych stron neta też się nam wszystkim przydadzą ;) No i suwaczek (który mam na dole) prawdziwy strażnik wagi ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi