2009/10/31

2/99 faza naprzemienna, 4 dzień p

Waga: 55,9 kg!!! (po imprezie!)

Śniadanie: owsianka, actimel lekki
II śniadanie: wędlina i chlebek
Obiad: kurczak pieczony (konkretnie pierś)
Poswieczorek:
Kolacja:

Do picia: woda, cola zero, kawa z mlekiem

Dziś będzie raczej po bożemu ;) z niewielkimi odstępstwami (chlebek). Ciasta już nie mam (ale ogólnie stwierdzam że ciasto marchewkowe mi służy ;)) Zobaczyłam na wadze długo oczekiwane 55 z przodu... jutro będzie więcej bo regularniej dziś jem i więcej, ale to nic... Jak doświadczenie mi mówi na trójce też się czasem chudnie więc może będzie jednak te magiczne 55 ;) Jutro ostatni dzień II fazy :D

4 komentarze:

thai pisze...

ja dziś wkoncu tez 55,9:)
ale już zgrzeszyłam... 3 petibery z czekoladaka LUBISIÓW;(((
niestety... im dłuzej tym ciezej sie oprzec pokusie....;(
trzymam kciuki za dalsze sukcesy;)
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Witaj!! co u Ciebie?? nic nie piszesz :(( czy wszystko w porzadku?? moja waga sie trzyma... jestem juz 10 dzien na III fazie i waga bez zmian- 55kg pozdrawiam serdecznie...alebazi1982

thaii pisze...

i tak jak mowilam... nadwzyka 56,3;((((

Ach pisze...

Thaii: to woda :D sama zejdzie ;)

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi