2009/08/04

2/11 faza naprzemienna, dzień 1 p+w

Waga minimalnie drgnęła w dół o 100gram, zastój nadal we mnie jest (chyba się na ten Alax zdecyduję), liczę jeszcze na warzywka dzisiejsze, może pomogą...
Śniadanie: Placki dukanowskie (na słodko ze słodzikiem i cynamonem), pół pomidora
II śniadanie: serek wiejski light
Przekąska: brokuł i jajko sadzone (na teflonie bez tłuszczu)
II Przekąska: ostatni kawałek sernika i kefir
podwieczorek (hmm obiadu jeszcze nie było): serek homogenizowany 0% (z łyżeczką kakao i słodzika) - miałam zachciewajkę na słodkie uch...
Obiadokolacja: Udka z kurczaka pieczone w kiszonej kapuście
a i oczywiście woda, hektolitry zielonej herbaty, trochę coli zero i kawa z mlekiem

Teraz z warzywami czeka mnie pewnie z 5 dni zastoju wagowego... ech... Znów się przejadłam ;) Parafina nieco pomogła, coś drgnęło, zobaczymy co dalej się dziać będzie, jak to się często zdarzać będzie to przemyślę 3/3... zobaczymy. Ważne że siłę dzisiaj mam ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi