2009/08/06

2/13 faza naprzemienna, dzień 3 p+w

Waga... pozostawmy to bez komentarza... wodę zbieram jak głupia :( czekam na proteiny bo te warzywka to mi smakują owszem ale dość mam wariactwa wagowego :-/ Póki co jedzenia sobie nie żałuję, witamin też, jutro chciałabym oddać krew i obawiam się czy mi dieta we krwi nie namieszała i czy wezmą ją odemnie ;)

Śniadanie: placki dukanowskie z nuttellą
II śniadanie: jogurt naturalny
Przekąska: ser biały z chudą wędliną i szczypiorkiem
II przekąska: brokuł (coś mało warzywnie było)
Obiadokolacja: papryka faszerowana
Wieczorna przekąska: jogurt z łyżeczką słodziku i odrobiną kawy rozpuszczalnej (deser na szybko ;)
Do picia: woda, kawa z mlekiem (ze dwie chyba dziś), cola zero i zielona herbata, czyli standard ;)

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Naoisz proszę ile dni jesteś na diecie Ducana i ile w sumie udało ci się zrzucić kg? Ja 22 dzień i tylko 1,5 kg.

Ach pisze...

dziś 19 dzień, waga skacze trochę, ale dziś jest 3,4kg mniej, szybkość chudnięcia zależy od otyłości, jeżeli Twoje BMI jest prawidłowe będziesz wolniej chudnąć niż z nadwagą (zobacz u mnie mam BMI już w normie i wiem że tak łatwo samo nie pójdzie, ale będę walczyć ;)

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi