2009/08/07

2/14 faza naprzemienna, dzień 4 p+w

Same dobre wieści dziś. Waga wróciła do normy, dziś rano znów pokazała 61,9 :D Badania krwi dobre, hemoglobina śliczne 13,4, krew wzięli i dali 9 czekolad (ciekawe co ja z tym pocznę na diecie ;) Zastanawia tylko dość wysokie (jak na mnie) ciśnienie krwi 141/85, może to efekt kawy albo radość z wyników tak mi ciśnienie podniosła (od 2006r. ze trzy razy mnie zabanowali z powodu za niskiej hemoglobiny). Krótko mówiąc dieta mi służy dziś 19 dzień na Dukanie, a na wadze 3,4kg mniej :)
Śniadanie było porządne ze względu na krew: Placki dukanowskie, 5 plasterków wędliny, pół pomidora
II Śniadanie: pół pomidora, serek wiejski
Obiad: papryka faszerowana
Deser: jogurt naturalny, odrobina kawy rozpuszczalnej i łyżeczka słodzika
Kolacja: jajecznica z pieczarkami i szczypiorkiem
woda, cola zero, kawa z mlekiem i kawa ze śmietanką 10% (przed oddaniem krwi!), herbata zielona i zwykła

I jeszcze coś kompletnie niedozwolonego... w chwili słabości zjadłam kosteczkę czekolady tej za krew... pozostawmy to bez komentarza

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi