2009/08/22

2/29 faza proteinowa, dzień 4 p

Waga 59,9kg (za mało wczoraj zjadłam, za słaba byłam, ten spory spadek jest nienormalny, jeśli dziś będę jeść normalnie jutro czeka mnie zwyżka, choć nie powiem zdziwiłam się że to już :D)

Śniadanie: placki dukanowskie, actimel lekki
II śniadanie: parówki mini (cały talerzyk) z musztardą
Przekąska: serek ziarnisty light
Obiad: Pierś z kurczaka w jajku
Podwieczorek: jogurt ze słodzikiem i kakao
Kolacja: już 23 raczej obejdzie się bez kolacji (obiad był o 19 :-/)

do picia: woda, cola light, kawa z mlekiem

Ogólnie lepiej mi dziś (poziom cukru na czczo 77, czyli norma), więcej siły mam, ale np na sernik nadal ochoty niet, no cóż przyjdzie mi go wyrzucić, a jutro może lody sobie zrobię... A mama powiedziała mi dziś że może wystarczy już tego odchudzania ;) a to przecież półmetek dopiero ;) Jeszcze jutro proteinki a potem warzywka :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi