2009/09/07

2/45 faza naprzemienna, dzień 5 p+w

Waga: 58,7 ha! mówiłam że tkanka tłuszczowa ciekawy wynik pokazywała, ale jutro na bank będzie więcej, ciężka kolacja po 21... a zresztą zobaczcie sami:

Śniadanie: Placki dukanowskie z pomidorem i rzodkiewkami
II śniadanie: serek wiejski lekki i rzodkiewki
Obiad: Frittata
Podwieczorek: Jogobella light
Kolacja: łosoś na parze, dwa buraczki z jajkiem i rzodkiewki

do picia: woda, cola zero, kawa z mlekiem, herbata zielona

Nie bardzo potrafię ustawić sobie jedzenie jak mam na drugą zmianę, zawsze wtedy głodna juz w pracy jestem, a potem wypada mi kolacja o 21 :-/ dobrze że to tylko dwa razy w tygodniu ;)

A i mam pytanie, słyszał ktoś coś o aqua slim reklamowanym ostatnio w tv? Warto się zainteresować? To podobno niedrogie jest, ale z tymi specyfikami to nigdy nie wiadomo, ostatnio jak kupiłam nową wodę mineralną z Żywca (Witella z L-karnityną) to zaraz następnego dnia miałam ten tragiczny zjazd i prawie zasłabnięcie w sklepie i nie wiem czy to zbieg okoliczności czy miało wpływ jakoś... Stosował ktoś aqua slim?
Edit: dobra oto skład: syrop glukozowy, winian L-karnityny, ekstrakt Garcinia cambogia (źródło kwasu hydroksycytrynowego HCA), woda, fruktoza, sukraloza (subst. słodząca), chlorek chromu (źródło chromu). Zapominam o aqua slim, uznajmy że pytania nie było, jak mam się tym syropem i fruktozą tuczyć to ja już wolę łyżeczkę cukru, przynajmniej odłoży mi się pod skórą i w miejscach łatwo spalana a nie na narządach wewnętrznych!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi