2009/09/26

2/64 faza naprzemienna, dzień 4 p+w

Waga: 57,7kg

Śniadanie: actimel lekki, placki dukanowskie, połowa pomidora
II śniadanie: placki z serka wiejskiego, sok pomidorowy
Przekąska: serek wiejski
Obiadokolacja: jajecznica na wędlinie i ogórek kiszony

do picia: kawa z mlekiem, woda, sok pomidorowy (wspomniany już), herbata zielona

Dzisiaj cały dzień poza domem więc jedzenie takie jak się dało :) Jesień mi pachnie, śliwki i jabłka (dziś mamy blogowy Dzień jabłka) i jabłecznik i tarta i ucieraniec ze śliwkami... już trzeba to jeść bo już na to czas... a waga dalej swoje :( i co tu zrobić... wg Dukana moja druga faza miała trwać 72 dni... i jakoś mi nie wyjdzie... kończyć? przedłużać? co robić?

5 komentarze:

alebazi1982 pisze...

Witaj,

Ja chciałabym przeciągnąć do końca października ale mój Partner doskonale wie ze mam dojść do wagi 55 i chyba nie chce bym była chudsza... tez już jakaś zła chodzę ost. nie wiem czy to nie dieta i brak czasu na przygotowanie posiłków i jedzenie prawie samych jogurtów ;/ a TY jak się czujesz??

Ach pisze...

Dobrze, drganie powieki ustało, ale 2 miesiące na tej diecie to dla mnie dużo. W pracy mówią, że już dość, w domu też, dekolt się zmniejszył i wczoraj napatrzyłam się na te wszystkie owoce, a wieczorem przeczytałam o dniu jabłka, a waga stoi... i chodzę zniechęcona, udręczona. Warto jeszcze te o 2 kilo miesiąc się męczyć?

alebazi1982 pisze...

ja uważam że warto jeśli TY czujesz tę potrzebę... ja poczekam i zobaczę jak się będę czuć jeśli dobrze- przeciągnę do 53- jak waga będzie chciała iść w dół... na pewno od 1 listopada będę już na III fazie... u mnie ejst kwestia czy zacząć fazę III od 17 października czy od 1 listopada... poczekam i zobaczę... a Ty wg testu do kiedy masz mieć II fazę ??

alebazi1982 pisze...

ja też jestem na diecie od lipca dokładnie od 6...żeby kurcze nie przesadzić... bo wiesz za chude piękne nie jest :)))

Ach pisze...

Wg testu 5 października powinnam ważyć 55 kilo, tylko że ja ostatnio niewiele tracę, moje BMI jest w środku normy i nie wiem co robić... A na diecie od 20 lipca :)

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi