2009/08/08

2/15 faza naprzemienna, dzień 5 p+w

Delikatny spadek o 100gram (z sercem w gardle stawałam na wagę dziś przez tą czekoladę) i ważę znów tyle co przed tym dziwnym wzrostem i jest mnie mniej o 3,5kg.
A tak pozatym to kompletnie zakręcony dzień dzisiaj i nie jestem pewna czy pamiętam dokładnie wszystko co zjadłam...
Śniadanie: placki dukanowskie, wędlina (jakieś 3 plasterki)
II śniadanie: jogurt naturalny i pomidor
Przekąska: ser biały z ogórkiem kiszonym i wędliną (wszystko wymieszane razem)
II przekąska: jogurt naturalny z łyżeczką słodziku i kakao
Obiadokolacja: Łosoś na parze z buraczkami i marchewką
Gdzieś w ciągu dnia: plasterek wędliny, mała marvitka (marchewka)

A od jutra znowu proteinki same... trochę szkoda, bo niedziela i znów samo będzie, ale cóż może zobaczę znów na wadze odrobinę mniej i mniej i mniej...

Czy ktoś z was wie gdzie jeszcze (oprócz Auchana) można kupić serek homogenizowany 0%? zeszłam już tyle sklepów w moim mieście, a do oszołoma nie chce mi się jechać po głupi serek, ten market mamy kilka km za miastem, więc to cała wyprawa :-/
A i jeszcze jedna sprawa... czy możemy pić ten nowy actimel lekki?

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi