2009/08/10

2/17 faza proteinowa, dzień 2 p

Czy ja mówiłam wczoraj o gołąbkach? Dzisiejsze ważenie poprawiło mi humor na tyle że zapominam o gołąbkach (do końca drugiej fazy) z radością :D, na wadze widniało dziś 61,4kg czyli pół kilograma mniej :D A dziś pomysłu na (szybki) obiad szukam...
Śniadanie: placki dukanowskie z serkiem, actimel lekki
II śniadanie: serek wiejski
Przekąska: Placuszki serowe
Obiadokolacja: Filety z kurczaka w curry i innych przyprawach (chili, garam masala i co mi się tam jeszcze sypnęło)
Do picia: kawa z mlekiem, woda, cola zero, kefir

Zaryzykowałam z tymi actimelkami, mimo tego iż w składzie jest glukoza, jeśli wypiję jeden dziennie rano to ta śladowa ilość glukozy spali się sama przez cały dzień. Ale jeśli zobaczę na wadze coś dziwnego to zrezygnuję. I chyba muszę pomyśleć o ograniczeniu jajek... wczoraj zjadłam 3 plus panierka do mięsa... trochę za dużo cholesterolu chyba...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi