2009/08/14

2/21 faza naprzemienna, dzień 1 p+w

Waga 61,3 kg

Śniadanie: muffinki serowe, jogurt naturalny
II śniadanie: serek ziarnisty, muffinki i actimel lekki
Obiad: brokuł, makrela i ogórek kiszony
Podwieczorek: jogurt ze słodzikiem i odrobina kakao
Kolacja: placki dukanowskie, wędlina drobiowa
do picia: kawa z mlekiem, cola zero, woda

Wczoraj odwiedziłam dwa markety w tesco znalazłam formę na muffinki i serek homo, który ma tylko 3g tłuszczu (taki tescowy) i zakupiłam zadowolona, smakuje dużo lepiej niż ten 0% używam go głównie do wypieków i placuszków, dziś otrąb nie jadłam rano, chcę spróbować znów z chlebem i zupkę sobie zrobię bo dziś warzywka już przecież... ech ta moja waga dziwna jest i czemu ten tłuszcz tak ciężko schodzi...

Edit: Zupka będzie jutro, dziś tylko udka obdarłam ze skóry (błe nie znoszę tego) i odgotowałam, a na chlebek mi czasu brakło dziś (więc placki na kolację).

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi