2009/08/18

2/25 faza naprzemiena, dzień 5 p+w

Waga: 61,3kg dziś mamy 30 dzień na Dukanie, aż sama w to nie wierzę...

Śniadanie: owsianka, actimel lekki
II śniadanie: serek wiejski
Obiad: jajecznica z wędlinką drobiową i szczypiorkiem, parówki mini mini (takie zagraniczne, ze słoiczka, malutkie, jedyne jakie znalazłam tylko z mięsa drobiowego i bez tłuszczu wieprzowego i innych dodatków)
Przekąska: tuńczyk z ogórkiem kiszonym
II Przekąska (albo kolacja): muffinki otrębowe (sztuk 3, dwie małe, jedna większa) -przedawkowałam dziś otręby... bo rano owsianka była!!! i wędlinka drobiowa
a do picia: woda, kawa z mlekiem, kefir

Kompletny brak inwencji jak patrzę na dzisiejsze jedzenie, nic mi się nie chce ech... i mam kłopoty z myśleniem chyba... pomyliłam dni i nie zauważyłam że dziś warzywka jeszcze... idę poszukać głowy bo mi zaginęła...

1 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witaj!!!

Także jestem na tej diecie :))) już dzień 44 i 8,2 kg mniej :))) jeszcze 9,1kg do celu... dziś waga poszła mi do góry z 61,9kg na 62,1 ale to pewnie dlatego ze 5 dzień warzyw i zaczęłam ćwiczyć na bieżni a dokładniej na BODYSPACE...na razie nie czuję, że jestem na diecie...jem to co lubię :))) bardzo podobnie do Ciebie...tylko, że ja duuużo słodziku żre i dużo coli light pije...ciekawi mnie jak to bedzie potem:))) pzodrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów :))))

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi