2009/10/09

2/77 faza proteinowa, dzień 2 p

Waga: 56,5kg

Śniadanie: actimel lekki, owsianka
II śniadanie: serek wiejski, jogobella light
Obiad: jajecznica i 2 kiełbaski z fileta
Podwieczorek: jogobella light, placki z serka wiejskiego
Kolacja: 1,5 bułeczki z wędlina drobiową (bułeczki są razowe z płatkami owsianymi, ale nie bardzo się w tej diecie to mieści, nie jedzcie, ja musiałam, upiekłam sama i umarłabym ;) następne pieczywo upiekę na trzeciej fazie słowo harcerza ;)

do picia: kawa z mlekiem, herbata zielona, woda

Wczoraj w tej radości trochę się zapędziłam, to na pewno nie jest ostatni cykl proteinowy niestety, 1,5 kg to ja będę długo chudnąć jeszcze, szczególnie że przyjdzie @ i woda się zacznie za chwilę zbierać... Ale przepisy na trójkę zostawiam, tak motywacyjnie ;) Chleba póki co nie piekę bo nie mam składników/nie potrafię/czuję się przytłoczona ogromem przepisów/nie mam podstawowych podstaw jeśli chodzi o wyrabianie ciasta... (możecie sobie wybrać wymówkę). Spróbuję wykorzystać mój cudny piekarnik inaczej...

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Jeżeli chcesz pozostawić tu ślad po sobie zaloguj się na konto GMAILowe lub wybierz opcję nazwa/adres URL - po czym wpisz swój nick (adres url opcjonalnie).

Ostatnie komentarze

Twój Strażnik wagi